lunes, 9 de enero de 2017

LLEVANT - JUSTICIA ESPORTIVA

CATALÀ

JUSTICIA ESPORTIVA

Ni cal que expliqui que la justícia a la vida no existeix, les coses ocorren lliures de manilles anomenades Karma, voluntat divina o justícia. I, a l’esport, ocorre més del mateix. Es perd, a pesar d’haver fet mèrits per guanyar. No obstant, a vegades, el futbol, com la vida, et fa justícia. I el Llevant, és líder de Segona, amb justícia.

La justícia per la qual el Llevant està situat com a primer, a 6 punts del segon (i amb un partit menys), és la mateixa amb la qual destrossa als seus rivals al terreny de joc. El Lugo va ser víctima d’una maquinaria ben greixada des del darrere fins al davant. És un equip construït per aconseguir una cosa, l’ascens a Primera Divisió, i ho fan, donant espectacle i emocionant a una afició, en sintonia total i absoluta amb l’equip.

Costaria molt analitzar jugador per jugador l’equip granota, que per cert, estrenava en el partit de Lugo, les noves mascotes, blau i grana, no obstant, és mereixen certs comentaris i reconeixements. Des de Raúl Fernández i Remiro (el primer ha agafat la titularitat amb força), uns segurs baix els pals, i una defensa sòlida, contundent i fins i tot creativa. Però sobretot un dels mig del camp més complerts i equilibrats de segona i fins i tot molt millor que la d’alguns equips de primera: Insa, Campaña i Espinosa, completen un centre del camp, ideal per a les aspiracions del equip. I a les bandes, un Morales que segueix sense sort de cara al gol però que no deixa d’intentar-ho, i un Rubén que sembla que, per fi, comença a ser el Rubén que volia menjar-se el mon uns anys abans. I no cal dir res del pistoler. Roger, 10 gols aquesta temporada, i tot el que genera, es sacrifica, tot.


Si tot segueix igual, no caldrà esperar molt per certificar l’ascens i el retorn a l’elit. 40 punts abans que acabi la primera volta és un èxit no comparable a cap dels aconseguits a aquestes alçades en les temporades on anteriorment s’havia aconseguit l’ascens a Primera. Esperem que pugem tornar a treure les bufandes al vent i cridar, que som de primera divisió.

CASTELLANO

JUSTICIA DEPORTIVA

No hace falta que explique que la justicia en la vida no existe, los cosas ocurren libres de esposas llamadas Karma, voluntad divina o justicia. Y, al deporte, ocurre más de lo mismo. Es pierde, todo de haber hecho méritos para ganar. Sin embargo, a veces, el fútbol, ​​como la vida, te hace justicia. Y el Levante, es líder de Segunda, con justicia.

La justicia por la que el Levante está situado como primero, a 6 puntos del segundo (y con 1 partido menos), es la misma con la que destroza sus rivales en el terreno de juego. El Lugo fue víctima de una maquinaria bien engrasada desde el detrás hasta el delante. Es un equipo construido para conseguir algo, el ascenso a Primera División, y lo hacen, dando un espectáculo emocionante a una afición, en sintonía total y absoluta con el equipo.

Costaría mucho analitzar jugador por jugador el equipo granota, que por cierto, estrenaba en el partido de Lugo, los nuevas mascotas, azul y grana, sin embargo, se merecen ciertos comentarios y reconocimientos. Desde Raúl Fernández y Remiro (el primero ha cogido la titularidad con fuerza), unos seguros bajo los palos, y una defensa sólida, contundente y Incluso creativa. Pero sobre todo, un centro del campo más completos y equilibrados de Segunda y Incluso mejor que la de varios equipos de primera: Insa, Campaña y Espinosa, completan un centro del campo, ideal para las aspiraciones del equipo. Y en las bandas, un Morales que sigue sin suerte de cara al gol, pero que no deja de intentarlo, y un Rubén que parece que, por fin, empieza a ser el Rubén que quería comerse el mundo unos años antes. Y no hace falta decir nada del pistolero. Roger, 10 goles esta temporada, y todo lo que genera, se sacrifica, Todo.

Si todo sigue igual, no habrá que esperar mucho para certificar el ascenso y el retorno a la élite. 40 puntos antes de que acabe la primera vuelta es un éxito no comparable a ninguno de los conseguidos a estas alturas en los temporadas donde anteriormente se había conseguido el ascenso a Primera. Esperamos que podamos volver a levantar las bufandas al viento y gritar, que somos de primera división.

No hay comentarios:

Publicar un comentario